Monday 2 October 2017

Forex Cpi Ilmaisin


Kun kuvio esiintyy, sinut ilmoitetaan ja voi ryhtyä toimiin. Sen sijaan, että odotat koko päivän oikeaa kaupankäyntiä varten, odota, että ohjelma ilmoittaa sinulle äänimerkin kautta. Sitten siirryt ja katsot pankkitilisi ylöspäin Se on niin yksinkertaista, ja kun lukee, saat kaikki yksityiskohdat. Paras investointi, jonka tein tänä vuonna. Aloitin kaupankäynnin Forexilla viime vuonna ja ollakseni rehellinen, se ei mennyt niin hyvin. Aluksi suljin muutamia hyviä kaupankäyntejä ja tein pari sataa taalaa, mutta luulen, että tämä oli vain aloittelijan onnea. että kaikki meni pieleen. Muistan, että halusin lopettaa ja sitten eräänä päivänä sain mainoksen CPI-indikaattorille ja sanoin, mitä helvetti, salli testi sen ja uskokaa minua. Olen iloinen voin. Tämä kuvioilmaisin on niin hieno ja helppo kauppaan sain investointini takaisin yhdeksi päivältä. Kiitos John Powell, kiitos. En tiedä mitä sanoa, tämä indikaattori on hullu, minulla ei ollut mitään tietoa Forex Tradingista, kun ostin tämän, ja ollakseni rehellinen, en silti ymmärrä Market, mutta en tarvitse tehdä, koska CPI kertoo minulle kaiken mitä tarvitsen tietää kaupankäynnistä Olen tekemässä rahaa ja stressiä. Suosittelen tätä indikaattoria It does not matter if you are just beginner or Pro, teet rahaa sen kanssa. Minulla on täysi tulo CPI: n kanssa. Olen työskennellyt konsulttina lähes 10 vuotta ja sitten minun piti mennä äitiyslomalla sain tietää Forex kaupankäynnin verkossa ja halusi aloittaa kaupankäynnin Tämän suuren indikaattorin olen lopulta tehdä rahaa. täynnä tuloja mukavasti kotini tuntuu hyvältä Voin työskennellä, kun haluan niin kauan kuin haluan ja silti on aikaa lapsilleni Kiitos Johannekselle tästä suuresta tilaisuudesta. John Powellin työpöydältä. Forex Trader. Viimeiset kahdentoista kuukauden ajan olen tehnyt tappaa Forexissä. Minut kauheat kuukaudet tuovat minulle vähintään 4 numeroa. Ja hyvät kuukausi tuovat minut 15 000: een ylöspäin. Viime vuonna olen mennyt kalliolta pohjaan rock-tähtiin. Ja kaikki tapahtui niin nopeasti. Se ei ollut niin kauan sitten. Mutta tuntui siltä, ​​että elämäni pysähtyi ja sputtering. Maybe This Will Sound Familiar To You tooo. Hukkasi kovalla työllä ansaitut rahat hyped ylös Forex-järjestelmät, paskarobotit ja heikkolaatuiset indikaattorisovellukset, jotka pelkästään vanhukset eivät tee. Jotkut näistä tuotteista eivät koskaan toimi lainkaan, jotkut heistä työskentelevät viikon tai kaksi ja sitten menevät etelään Molemmissa tapauksissa , pankkitilisi päätyy romahdukseen. Tuntui kuin olisit alkanut saada roikkua Forex Trading, vain löytää sinulla on ollut kaikki väärin Ehkä olette odottaneet koko päivän hyvän kaupankäynnin tilaisuus, vain nähdä markkinat ovat täysin päinvastainen kuin olette odottaa Next asia sinulle tiedä, stop-tappio käynnistyy ja sinä mietit mitä helvettiä tapahtui. Se tuntui, että haluaisit luopua Forexista kokonaan, mutta tiedät syvästi, että jos sinulla olisi vain oikeat työkalut, voit menestyä uskomattoman menestyksekkääksi elinkeinoksi Joku, joka elää elämänsä omien sääntöjensä avulla ja joka ei enää tarvitse enää huolestua jossa he tulevat seuraavaan palkkatyöhön. Jos vastasit kyllä ​​mihin tahansa näistä kysymyksistä, olet taas oikeassa paikassa. Olen tänään jakaa teidän kanssani voimakas salaisuuni, jotain, joka muuttui paluun taskuksi kylmäksi, kovaiseksi cash. So Jos Forex Trading Ponnistelut tuntuu kuin olet jatkuvasti työntää Boulder ylös Hill. You tarvitse lukea nähdä, miten voit aloittaa tekemällä täsmälleen mitä teen. Konsistentti tehdä rahaa päivässä-ja-päivä-out , omasta tietokoneestani, kaikkialla maailmassa. Olen aina unelmoinut siitä, että olen taloudellisesti itsenäinen, ollessani oma pomo ja voin matkustaa maailmaan, jos halusin Nyt käyn kahdenkymmenen plus maassa vuodessa. I kirjoitan minun seikkailut pois liikematkoilla, koska olen ma valuuttamarkkinat tr ader, mutta työskentelen vain tunti tai kaksi päivässä. Aiot löytää, miten voit tehdä tarpeeksi rahaa kaupankäynnin Forex lopulta täyttää unelmiesi too. But ensin haluan kertoa teille vähän siitä, kuka olen , mistä ideani tuli, ja miten se muuttui monien ihmisten elämästä. Se alkoi, koska olin turhautunut. Minun on kerrottava tarina, mutta en olisi järkyttynyt, jos olet kokenut jotain aivan samanlaista. vuotta sitten työskennellessäni keskisuurissa ohjelmistoyrityksissä, jotka kirjoittivat kirjanpito-ohjelmia. Olin pettynyt siihen, mitä tein, ja minua pidettiin yrityksen parhaimpana ohjelmoijana. Mutta se oli tylsää kuin helvetti. Yleensä ei ole eniten jännittävää työtä maailmassa. Tähtääminen koodilla koko päivän yrittää kääntää numerot ohjelmaan, joka toimii useamman numeron kanssa, oli kuin katsella kahta etkua pitkän matkan kilpailussa. Liian tylsää ja tylsää on, miten kuvaisin tätä työtä. oletko koskaan tuntenut tämän tavan työstänne. Tiedän, että sinulla on, tai et olisi edes lukenut tätä O, luultavasti myös liittyä siihen, mitä tein seuraavaksi. Päätin etsiä muita tapoja tehdä rahaa. Ensinnäkin yritin murtautua nollaa alas kiinteistöohjelmia, epäonnistunut eBay-myymälä ja koko joukko MLM: ää ja Kaikkien näiden ponnistusten nettosumma oli, että menetin tuhansia dollareita ja se ei ollut minkäänlaista lähemmäksi irtisanoutuvasta työpaikasta. Mielestäni olin tuomittu olemaan orja kaapeliin loppuelämänsä ajan . Sitten olen löytänyt Forex. I muistan vielä minun käyttöönotto valuuttakaupasta. Olen työssään etsimässä Youtube-videoita, kun minun olisi pitänyt tehdä toinen tylsää kirjanpito-ohjelma. Olen etsimässä tapoja tehdä rahaa verkossa, ja olen törröttänyt video tästä kaverista, joka oli ansainnut yli kuusi lukua vuodessa kotiinsä. Tämä kaveri näytti puoliksi paistettua ja krapulaa sellaista kuin joku näet pikaruokapaikalla myöhään lauantai-iltana klubin jälkeen. Ja vielä, tämä uutinen erityinen hänestä, osoittaa minulle todisteita siitä hän teki omaisuutensa kaupankäynnin valuutoilla Forex-markkinoilla. Myydään heti silloin ja siellä. Jos tämä poika, joka näytti olevan hänen ottavan tilauksensa Burger Kingissä, teki tämän hyvin Forexilla. samaa. Oletko koskaan päättänyt sukeltaa johonkin, koska olet täysin vakuuttunut siitä, että se on vihdoinkin tauon, jota etsin. No niin, mitä olen tehnyt. Otin seuraavan paycheckin ja hyppäsi headfirst. I aloitan vierailulla iso Forex foorumeilla verkossa, etsimällä lankeja uusista Forex-strategioista muilta jäseniltä, ​​Holy Graal - strategioilta ja Holy Grail EA: lta sitten testaamalla sen demotileillä, käytin myös tuhansia dollareita clickbank-tuotteisiin, kursseihin, videoihin, webinaareihin, indikaattoreihin, robotteihin, e-kirjoja ja mitä tahansa muuta Forex-järjestelmää voisin saada käteni. Ja opin paljon asioita, kuten teknistä analyysiä, joka näytti ja kuulosti hienosti paperilla. Mutta kun aloitin kaupankäynnin, tuntui siltä, ​​että ponnistukseni tekisivät aina vääriä turn. That s wh en löysin häiritsevää tosiasiaa, jota olisit ehkä kuullut. Fact 95 Forex-kauppiaista menettää rahaa. Miksi tämä on tapaus. Koska menestyksekkäimmät Forex-kauppiaat piiloutuvat, mitä he todella tekevät tuottaakseen massiivisia tuloja. Nyt tämä on naurettavaa, kun otetaan huomioon, että valuuttamarkkinoilla käydään miljardeja dollareita jokaisella päivällä. Mielestään ne voisivat jakaa tietonsa tuhansien ihmisten kanssa, ja se ei silti halua tehdä pörssiä markkinoilla. Mutta he pitävät kaiken tietonsa itselleen. oletko koskaan asettanut kaupan vain, jotta markkinat kiirehtivät vastakkaiseen suuntaan. Sitten syytät välittäjää, että hän metsästää SL: täsi. Minäkin tein sen, mutta ne päivät ovat ohi. Tiedät, että sinun täytyy pysyä kurinalaisena ja ratsastaa mutta lähimmän hetken kaupankäynnin alustasi ilmoittaa, että stop-loss-tilaus on lauennut. Se on pahin tunne maailmassa, isn t it. Olen kokenut niin paljon kauppavajeita ja menettänyt niin paljon pipoja, että se Haittaa minua edes ajatella Abou t joka kuukausi, annan paycheckin kaupankäyntitililleni, vain katsomaan sitä hävitettäväksi ennen silmiäni. Tappioita alkoi lisääntyä, päädyin konkurssiin ja olen valmis luopumaan kaupasta. tarttui erittäin tärkeään tahtiin. Osin löydetty voimakkain hinta-indikaattori olemassaolossa. Japanen kynttilänjalosteet. Kun tähän asti olin käyttänyt jäljelle jääneitä ja uudelleenmaalausindikaattoreita, monimutkaista markkina-analyysiä ja katselin taloudellisia raportteja tekemään kaiken kaupankäynnin. It ei ollut ennen kuin opin japanilaisista kynttilänjalkaista, että kaupankäynti todella nousi pois. Tulokset olivat ilmiömäisiä. Tiedätkö, että suuret markkinakauttajat AKA-pankit, rahastonhoitajat, laitokset, Wall Streetin ammattimaiset kauppiaat käyttävät näitä kaavoja kaupankäynnissään. Joten miksi ei kauppaa rinnalla nämä suuret koirat, jotka liikkuvat valuuttamarkkinoilla Kynttilänjalka kuvioita ovat paras johtava hinta toimintaa indikaattori olemassaolon ja se on siellä ikuisesti. Tiedän, että kuva on tuhannen sanan arvoinen, joten tässä on viimeinen kuvakaappaus minun kauppa-kaavioita vain näyttää sinulle, kuinka hyvin olen tekemässä. Se on vaikuttava vain kaksi päivää oikealle. Mutta minun on oltava rehellisiä ja kertoa teille, että nämä tulokset didn t sattua yön aikana. Totuus on, se vei minut yli Kymmenen kuukautta väsymätöntä tutkimusta, kokeilua ja turhautumista, jotta oppisivat lukemaan kynttilänjalosteet tarpeeksi hyvin aloittamaan kaupankäyntini hyvin. On xxx tunnistettavia kuvioita. Jokaisella on oma psykologia, muodostuminen ja markkinoiden vaikutukset. Ja aivan kuten jos olisi helppo ymmärtää näitä, kaikki käyttäisivät niitä. Joten kesti paljon aikaa ennen kuin aloin todella tehdä vakavia rahaa heidän kanssaan. Missä tarina olisi päättynyt. Lopulta ajattelin, ja nyt minä teen mahtavaa. Onnea sinulle. Minulla oli yksi niistä valonlähteistä, mistä sanoit AHAAA. It tapahtui, kun olin suihkussa aamulla mieleeni pilvissä. Ajattelin kuinka onnekas Minun oli lopultakin löydettävä japanilaisten kynttiläkuvioiden salaisuudet ja kuinka onnellinen, että lopulta katselen pankkitilini kertyvät rahaa. Kun yhtäkkiä se osui minulle. Miksei minun tietokoneohjelmointitaitoni käytä, jotta luodaan indikaattori, joka tunnistaisi kynttilänjalat minulle, ja kertoa minulle, kun oli hyvä kaupankäynnin mahdollisuus. Jos voisin tehdä sen, se säästäisi eeppisiä määriä aikaa ja käytti hyväksi osoittautunutta menetelmää, joka jo rahoitteli minua. odottavat kuvien ottamista käyttöön r minun kaavio. I d auto-hälytys, kun se tapahtui ja sitten nopeasti tehdä kaupankäynnin päätöksiä menestys. Tiesin, että oli tehtävä, että liikaa oli vaarassa elämässäni ja muiden elämä, etten halua jatkaa tätä ajatusta. Ja nyt, lähes kahden vuoden kehityksen jälkeen, olen ylpeä voidessani ilmoittaa. Maailman tarkimmat kynttilänjalkaindikaattorit MT4-kaupankäynnin alustalle. Tämä tehokas indikaattori antaa sinulle kaikki kynttilänjalkaisen edut, ohitat kuukaudet ja kuukaudet, jotka yleensä liittyvät tekniikan oppimiseen. Voit liittää CPI: n mihin tahansa kaavioon, ja se näyttää automaattisesti kynttilänjalosteet. Se myös soittaa äänihälytyksen, kun kuvio tapahtuu. Oletetaan, että sinun ei tarvitse enää istua etupaneelissa PC katselee kaavioita ja etsii onko kuvio jonnekin. CPI: n avulla voit ymmärtää viimeisimmät markkinatiedot REAL Time - tapahtumassa, niin että et koskaan menetä kannattavaa kauppaa uudelleen. Toisin sanoen, ei ole mitään tapaa voi tehdä m oney käyttäen tätä ohjelmistoa. Nyt tiedän, että siellä on paljon Forex-tuotteita siellä ja että monet heistä rehellisesti eivät ole arvoltaan hinnalla sisäänpääsyä. Joten anna minun näyttää sinulle täsmälleen mitä saat, kun saat CPI-ohjelman. MT4-alustan CPI-kynttilänjalkaindikaattoriohjelmisto Sinulle näytetään, kun kuvioita esiintyy ja onko aika ostaa tai myydä. Tämä yksin tekee sinusta tuhansia dollareita ja säästää lukemattomia tunteja. Kattava videovalikko kynttilänjalkaiselle Perusosa Minulle on hienoa, että voit käyttää sitä ilman, että tiedät, miten kynttilänjalka toimii. Ymmärrän kuitenkin, että jotkut ihmiset haluavat ymmärtää logiikkaa sen takia, mitä he tekevät. 16 videota japanilaisten kynttilänjalostamoiden perusasiasta. Yksinkertaiset asennusohjeet Voit saada CPI: n vain muutamassa minuutissa. Se on mielekästä helppo asentaa, mutta poikkeuksellisen voimakas. Mikä erottaa meistä muista tuotteista, CPI voi tunnistaa kuvioita kolmesta eri ryhmästä. Voit valita kaupan vain. Strong Reversal Patterns suosikkini. Weak Reversal Patterns. Support Patterns. Or, voit kauppa kaikki kolme ryhmää samaan aikaan. CPI tekee Forex Trading helppoa ja automaattista. Enää lukemattomia tunteja, jotka odottavat oikeaa kauppaa, ilmoitetaan, kun tilaisuus on olemassa ja tartuttava siihen. Ei enemmän rahaa käytetty Forex tuotteita, jotka yksinkertaisesti don t suorittaa kuten ne on uudelleen tarkoitus. Ei enää käsittämättömiä kauppoja, on oikea aika liikkua, ja tämä ohjelma näyttää sinut kun käytät Candlestick Pattersia, joka on maailman tehokkain kauppamenetelmä. CPI osoittaa korkeammat mahdollisuudet hintojen liikkumiseen suuntaan näyttämällä sinulle yksinkertaisia ​​ja helposti ymmärrettäviä nuolia Nuolet ovat värillisiä ja ilmaisevat ostaako vai myyvätkö Toisin sanoen, jos tiedät eron lattian ja katon välillä, voit tehdä rahaa tämän ohjelman kanssa. Ja toisin kuin muut indikaattorit siellä, CPI ei väritä Kun kuvakynttilä sulkeutuu, nuoli ei koskaan katoa kaaviosta. Mikä parasta, CPI: tä voidaan käyttää minkä tahansa järjestelmän kanssa, jota tällä hetkellä käytät kauppaa, jolloin voit poistaa kokonaan huonoja kauppasignaaleja ja samalla lisätä yleistä kaupankäynnin kannattavuutta. Nyt, kuten sanoin, siellä on paljon kynttilänjalkoja. Mutta likainen salainen että kaikki kynttilänjalkaiset mallit eivät ole samanlaisia. CPI tunnistaa 26 kaikkein johdonmukaisimman, luotettavan ja kannattavan mallin, joka kertoo sinulle reaaliajassa, kun ne esiintyvät. Tuloksena on, että sinulla on mahdollisimman tarkka näkemäsi pariin, johon olet kiinnostunut. Tässä on luettelo mallista, jotka kuluttajahintaindeksit havaitsevat sinusta. Morning Star. Evening Star. Shooting Star. Invert Hammer. Tweezer Tops. Tweezer Bottoms. Belt Pidä Line. Upside Gap Kaksi Crows. Three Crows. Mat Hold Pattern. Counterattack Lines. Erottelevat linjat. Gravestone Doji. Longleg Doji. Tasuki Gaps. Side Side White. Three Methods. Unique 3 river bottom. Three Valkoinen Soldiers. Advance Block. Stalled Pattern. Doji Engulfing. In On Neck Trusting. The CPI ohjelmisto on kuollut helppo asentaa ja käytä yksinkertaisesti con Luku muutamia asetuksia, ja sinun on tulossa kannattavaan kauppaan missään ajankohtana. On s, mitä asetukset näyttävät, jotta näet kuinka helppoa on setup CPI. Now monet Forex-ohjelmat siellä mennä ylöspäin ja he eivät edes työskentele. Olen nähnyt yhden robotin eräänä päivänä, että olin valitettavasti tuhlannut rahaa menneisyyteen, menemällä 499. Siksi haluan sinun ajattelemaan hetkeksi, mikä oikeastaan ​​tekee rahaa valuuttamarkkinoilla, vaikka 95 Markkinoilta puuttuu, kannattaa sinua. Jos teet vain 100 päivässä. Trading kaksi tuntia päivässä. Viimin päiviä viikossa. Mikä on paljon vähemmän kuin olen tällä hetkellä tekemällä CPI, muuten. Tämä s ylimääräinen 24 000 vuodessa taskussa. Joten minusta tuntuu siltä, ​​että voisin perustellusti veloittaa satoja dollareita CPI: lle, että muut ohjelmat menevät. Mutta se ei ole minun tyylini. Haluan sinun menestyä ja välttää virheitä että olen tehnyt. Tiedän, kuinka huono roisku tunne sinun suolistasi voi olla. Ahdistusta työstä jota vihaat, ja menettää kova ansaittu rahaa Forex. S o, erikoistarjouksena ja hyvin rajoitetuksi ajaksi. Sinun ei tarvitse maksaa 499 CPI: lle. Sinun ei tarvitse edes rikkoa 100: tä. Nykyään vain sinä pääset käsiksi tähän ohjelmaan, yksi, joka työskentelee lukemattomia muita ihmisiä aivan kuten sinä nyt. Yhden kerran investointi vain 49 95. Nyt, kun uskon, että on melko ilmeistä, että kuluttajahintaindeksi on, että yksi miljoonassa ohjelmassa, joka todella on voittoa Forex, päivä-in ja day-out. Itsaan ymmärtää, että siellä on paljon BS out. What on syytä minulla on ottaa jokaisen unssin riskin pois sijoituksesi tänään. Get CPI tänään, ja sinulla on myös pääsy minun .30 päivän Iron-Clad Satisfaction Guarantee. There on epäilemättä mielessäni, että kuluttajahintaindeksi toimii sinulle. Voit tilata tämän ohjelman juuri nyt ja alkaa käyttää ohjelmistoa välittömästi kaupankäynnin toimintaa. Jos milloin tahansa seuraavien 30 päivää, et ole täysin innoissani tuloksistasi, jotka tulet saamaan ohjelmistani, yksinkertaisesti kertoa minulle. Sitten heti hyvitetään koko ostoksesi, ilman kysymyksiä. Sinulla ei ole mitään menettää, ja ehdottomasti kaikki voittaa, Joten jotta CPI ja alkaa tehdä todellista, yksinkertaista kaupankäynnin voittoa Now. The suuri asia CPI on se, että se maksaa itsensä ensimmäinen onnistunut trading. It voi kirjaimellisesti lisätä tuhansia tai satoja tuhansia dollareita voitot kaupankäyntitilillesi, alkaen päivästä 1. Its t aika se lopetti istuu Sidelines, katsella muita tehdä elämää muuttavia summia rahaa Forex, vaikka Olet varma, että siirrät enemmän rahaa pankkitilillesi. Ei ole aikaa, kun aloitit kaupankäynnin tulokset, jotka todella ansaitsette. Tiedät sydämessäsi, että vastaus on kyllä. Aloita siis CPI: n toimiminen tänään. Tämä ohjelma tekee kaiken raskaan noston puolestasi, samalla kun istut ja aloitat tervetulleista tuloista autopilotissa. Menestys on omissa käsissäsi, joten napsauta päästäksesi nyt nyt. Näen sinut sisäpuolella. PS Sinä Don t joutuvat jatkamaan kipua d turhautuminen menettämisen kaupoista Tämä on yksi työkalu, jolla voit varaa sivuuttaa sen kultaisen lipun uudelle voitolle ja menestykselle maailmalle. Siksi ryhdy toimiin juuri nyt ja takaa kannattavasi tämän upean ohjelman avulla. ohjelmisto on takana minun luodinkestävä 30 päivän takuu Ei ole mitään riskiä, ​​eikä ole mahdollisuutta saada poltettu Kokeile tänään kuukaudessa, minulle, ja jos et ole täysin räjäyttää teidän tuloksia, I ll palauttaa koko ostoksen. Menestykseen, John Powellin perustaja. NFA: n ja CTFC: n pakolliset vastuuvapauslausekkeet Valuuttamarkkinoilla käytävä kauppa on haastava tilaisuus, jossa korkeammat keskimääräiset tuotot ovat saatavilla koulutetuille ja kokeneille sijoittajille, jotka ovat halukkaita ottamaan keskimääräistä suurempaa riskiä. Exchange FX kaupankäynti, harkitse huolellisesti investointikohteitasi, kokemustasi ja riskinottoasi Älä sijoita rahaa, jolla ei ole varaa menettää valuuttakurssit, futuurit ja option kaupankäynti mutta myös suuri potentiaalinen riski Sinun täytyy olla tietoinen riskeistä ja olemaan valmis hyväksymään ne, jotta voit sijoittaa Forex-, futuurit - ja optio-markkinoihin Älä käytä rahaa, jolla ei ole varaa menettää Tämä sivusto ei ole tarjous tai tarjous Osta Myy Forex futuurit tai vaihtoehdot Ei ole edustusta, että jokin tili on tai todennäköisesti saavuttaa voittoja tai tappiota samanlainen kuin on keskusteltu verkkosivuilla Kausijulkaisujen tai menetelmien aiempi suorituskyky ei välttämättä ole merkki tulevista tulokset. Taloudelliset indikaattorit Kuluttajahintaindeksi CPI. talous Se käyttää hyödykemallistoa, jolla pyritään vertailemaan johdonmukaista tuotekohtaista mallia vuosittain keskittymällä tuotteisiin, joita kuluttajat ostavat ja käyttävät päivittäin Maidon hinta , munat, hammastahnat ja hiusten leikkaukset ovat kaikki kiinni CPI: ssä. Kahdella esitetyllä CPI-luvulla, kuluttajahintaindeksillä kaupunkien palkansaajien ja toimihenkilöiden CPI-W ja CPI: nsumers CPI - U Katseltavin metri, Core CPI, jossa elintarvikkeiden ja energian hinnat poistetaan, on CPI-U, joka yleensä esitetään kausivaihtelulla, sillä kuluttajamallit vaihtelevat suuresti vuoden ajasta. CPI on vuonna 1982, joten muutoksia annetaan tyypillisesti prosenttiperusteisesti, jotta ne heijastaisivat vain aiempien indeksitasojen muutoksia. Numerot näytetään myös vuotuisena kasvuvauhtuna, jotta sijoittajat saisivat lyhytaikaisen inflaationäkymän tunteen. Ketju - Painotettu kuluttajahintaindeksi julkaistaan ​​myös Core CPI: n myötä, ja se on saavuttanut vauhtia metrisena arvona, koska ketjupainotteinen kuluttajahintaindeksi kattaa kuluttajien valinnan vaikutukset. Monet kuluttajat pitävät ketjujen painotettuja kuluttajahintaindeksejä enemmän heijastavina todellisia kulutusmalleja kuin kiinteät CPI-luvut, koska ketjupainotettu indeksi merkitsee korvattavan hinnan ja uuden tuotteen bias-arvoa, joka esiintyy kiinteässä kuluttajahintaindeksissä. Jos kuluttaja ostaa yhden tuotteen toiseltaan ensimmäisen tuotteen hintojen nousun vuoksi, chai N-painotetut luvut keräävät tämän ostostyön, kun taas ydinliiketoiminnan kuluttajahintaindeksi (CPI) ei ydinindikaattorikohtainen hinta jatkaa arvonmääritystä sen kasvun aikana, riippumatta siitä, käyttävätkö vähemmän ihmisiä. CPI on erittäin yksityiskohtainen julkaisu. useimmat suuret kuluttajaryhmät kuten ruoka ja juoma, vaatteet, virkistys jne. ja maantieteelliset alueet, jotka toimittavat CPI: n Yhdysvaltain kaupunkivärit Katso taustan lukemista kohdasta Kuluttajahintaindeksin kiista ja kuluttajahintaindeksi ystävä sijoittajille. Mihin se Sijoittajille tarkoitetut tiedot Kuluttajahintaindeksi on luultavasti ainoa tärkein taloudellinen indikaattori, jollei muuta syytä kuin siksi, että se on erittäin lopullinen Monet muut indikaattorit saavat suurimman osan arvostaan ​​CPI: n ennakoivasta kyvystä, joten kun tämä julkaisu tulee, monet kysymykset on vastattava markkinoille Tämä raportti siirtää usein sekä pääoma - että korkomarkkinoita sekä vapauttamispäivänä että jatkuvasti. Se voi jopa asettaa uuden kurssin se markkinoiden tulevina kuukausina Analyytikot ovat varmemmin vakuuttuneita siitä, mitä Fed tekee tulevassa Federal Open Market Committeein kokouksessa kuluttajahintaindeksin sulattamisen jälkeen. Kuluttajahintaindeksiä käytetään tekemään muutoksia useisiin kassavirtamekanismeihin, Medicare, elinkustannusten mukauttaminen vakuutuksiin jne. Tämän seurauksena useimmat sijoittajat havaitsevat, että kuluttajahintaindeksi vaikuttaa heihin henkilökohtaisesti jollakin tavalla. Kiinteäkorkoisten sijoittajien tulisi aina olla tietoisia inflaatiovauhdista, jota he arvioivat sijoituksilleen, on välttämätöntä säilyttää nykyiset tuotot inflaation edessä tai todellinen rikkaus putoaa. Opastaa suurimman osan tulevista Fed-kurssimuutoksista. Tarkasteltiin ja analysoitiin tiedotusvälineissä. Vaikka alueellisia ja toimialan erittelyjä sijoittajien tutkimukselle. Voltakin kuukaudelta kuukaudelle. uusi tuote, korvaaminen, joka voi vääristää tuloksia. Elintarvikkeiden ja energian hyödyntäminen on vain niin hyvää niin kauan - näitä kustannuksia on syytä harkita inflaation arvioinnissa. Sulkemislinja Kuluttajahintaindeksi on yksi tärkeimmistä indikaattoreista markkinoiden siirtämisessä ja rahapolitiikan määrittämisessä Fed: lle. Tarkastele sekä kiinteää että ketjupainotteista CPI: tä. Miten CPI: n taloudellinen indikaattori vaikuttaa valuuttakaupassa? Kuluttajahintaindeksi CPI on merkittävä vaikutus valuuttakauppaan Merkittävänä taloudellisena indikaattorina CPI vaikuttaa paitsi valuuttatoimintaan, myös korkoihin sekä osakkeiden ja joukkovelkakirjojen hintoihin. CPI: tä käytetään myös tekemään muutoksia kassavirtamekanismeihin, kuten eläkkeisiin, sairausvakuutuksiin ja tuloihin. Useimmat sijoittajat ja sijoittajat havaitsevat, että kuluttajahintaindeksi vaikuttaa jollakin tavoin tai toisiinsa strategioihinsa. CPI vertaa kotitalouksien kustannuksia tietylle tavara - ja palvelukorille, samalla korilla kuin aikaisemmalla kaudella. Taloudellinen indikaattori Miten CPI vaikuttaa valuuttakauppaan. Kuluttajahintaindeksi on tärkeä inflaatiopaikka millä tahansa taloudessa Sijoittajien on otettava silmät kiinni kuluttajahintainflaatioon Kun sijoittajat alkavat tuntea inflation lämpöä ne joutuvat muuttamaan sijoitusstrategioitaan ja etsimään vaihtoehtoisia tapoja sijoittaa pääomaansa Sijoittaja, joka saa noin 20 osingonsa sijoituksesta, menettää sijoituksen arvon, kun inflaatiovauhti valuuttana on 20 tai enemmän. Hallitukset myös pitävät silmällä CPI: tä Monet keskuspankki tai keskuspankki voivat toteuttaa toimenpiteitä sen varmistamiseksi, että kuluttajahintaindeksi pysyy hyväksyttävällä tasolla. CPI: tä käytetään myös maksujen maksamisen maksamiseen sosiaaliturvaetuuksien saajille, sotilas - ja liittovaltion palveluiden eläkkeelle siirtyminen Kuluttajahintaindeksi on myös suuntaviiva tuloverojärjestelmän sopeuttamisessa inflaation aiheuttamien verojen korotusten estämiseksi. Kaikilla näillä toimilla on erittäin suora vaikutus valuuttamarkkinoihin. Esimerkiksi Kiinassa viime vuosien talouskasvun takia, ihmiset ansaitsevat enemmän rahaa kuin ennen Tuloksena ostovoima kasvoi ja hinnat nousivat vastaamaan eroa Tällainen palkankorotusjakso ja ostokyky on velvollinen lähettämään inflaation katon kautta CPI-raportti voi korostaa tätä suuntausta ja kannustaa hallitusta tekemään korjaavia toimia. CPI: n voi myös joskus vaikuttaa hinnankorotukseen tietyn hyödykkeen osalta. Esimerkiksi öljyn ylikuormitus hinnat voivat vaikuttaa kuljetuksiin, elintarvikkeisiin, apuvälineisiin ja vähittäismyyntiin ja näin ollen työnantajaryhmän budjetit venyvät. Tässä tapauksessa yhden hyödykkeen hinnankorotus voi aiheuttaa domino-vaikutuksen, mikä vaikuttaisi sijoittajien strategioihin ja kauppiaiden valuuttamarkkinoilla.

No comments:

Post a Comment